Translate

14/04/2011

PURE EKSKLUSIF ... LIVE FROM TV3 ... RPK AKUI DIDESAK FITNAH DS NAJIB DAN DS ROSMAH ... OLEH TIGA LAHANAT DIBAWAH NI !


Segalanya sudah terungkai malam ini, Buletin Utama menyiarkan temubual eksklusif wartawan TV3 dan Raja Petra Kamarudin ( RPK ) di Australia!



 

Anwar Ibrahim, Nik Nazmi dan Din Merican adalah dalang utama fitnah mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan DS Najib dan DS Rosmah. Pendedahan eksklusif RPK menamatkan segala fitnah paling jahat parti pembangkang terhadap imej dan peribadi DS Najib.


Beliau mengaku didesak membuat Surat Akuan Bersumpah ( Statutory Declaration ) mengaitkan pembunuhan Altantuya dengan Perdana Menteri. Secara jujur, beliau mengaku bahawasanya Anwar Ibrahim adalah tok dalang utama yang memberi 'green light' untuk memfitnah DS Najib, setelah dipujuk oleh Nik Nazmi dan Din Merican.

Dalam Surat Akuan Bersumpah tersebut, RPK tidak pernah mendakwa DS Najib dan DS Rosmah terlibat dalam pmbunuhan Altantuya. Semuanya atas desakan Anwar Ibrahim. Mustahil baginya DS Rosmah sanggup membuat perkara tersebut.


RPK turut mengaku Surat Akuan Bersumpah ini dilakukan semata mata untuk meranapkan peluang DS Najib menjadi Perdana Menteri selepas persaraan Abdullah Badawi.

Perlukah lagi dijelaskan siapa sebenarnya Anwar Ibrahim ... Perasuah, Peliwat, Penipu, Penzina, Perosak Rumahtangga, Munafiq, Kaki Betina, Pengadu Domba paling dahsyat pernah dilahirkan di Malaysia. 

Alhamdulillah ... rupanya Solat Hajat puak pembangkang dimakbulkan Allah Taala.

Anwar Ibrahim ... the game is over ... get the hell out of Malaysia! Anda memang agen Yahudi sebenarnya!


ADAKAH PERLU KITA BIARKAN PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA INI BEBAS DAN MEMBUAT SESUKA HATINYA ????? 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...