Translate

14/04/2011

Anwar OMEGA Tak Bayar Gaji Raja Petra..?? Itu Sebab Raja Petra Nak Jilat Balik Ludahnya Keatas Rosmah..???


Apa sudah jadi..?? 360 darjah pusingan...!!! WOW!!

Raja Petra yang sangat sangat menjilat Anwar OMEGA kini sudah mahu menjilat Datin Rosmah Mansor..??
Kenapa..??
Berapa bulan tunggakan gaji beliau belum dijelaskan oleh Anwar OMEGA..???

Apakah berita ini layak mendapat tempat sebagai berita utama..?? Lihatlah dibawah ini. Berita serta gambar Raja Petra lebih besar dari berita pertemuan eksklusif Datuk Seri Najib dengan Haji Hadi Awang Presiden PAS...!!

Mungkin senario ini akan memberikan ilham kepada beberapa penulis blog untuk menghentam, menggodam Najib dan Rosmah. Natijahnya akan jadi fofular... Untuk menjadi lebih istimewa dan mendapat tempat berita utama dan menjadi lebih penting daripada berita PM, hanya perlu kata Anwar yang suruh... Syabas Utusan Malaysia!!
Sewaktu Rosmah diserang..., difitnah..., tak ramai yang tampil untuk mempertahankan isteri YAB Perdana Menteri kita. Hanya Bloggers yang tahu bagaimana mahu patahkan serangan bebal fitnah murahan sahaja menjalankan tanggungjawab kerana mahu rakyat jangan diperdaya dengan adu dumba dan pembohongan Anwar OMEGA!!

Setinggi tinggi tahniah diberikan kepada sahabat Blogger kita GAP. Beliau memang bertungkus lumus menjadi perisai kepada tubuh badan Rosmah yang sering kali diserang oleh berita palsu pembabitan isteri PM dengan pembunuhan kejam warga Mongolia bernama Altantuya Shariibu....

Lihat gambar dibawah ini. Lakaran imiginasi bangang Raja Petra yang berkhayal membayangkan Rosmah berada ditempat kejadian pembunuhan Altantuya....

Blogger GAP akan sentiasa membawa hujah serta bahan bukti bergambar bahawa sewaktu hari pembunuhan Altantuya, diwaktu yang sama Rosmah sedang menghadiri sebuah majlis bersama sama dengan anak anak yatim di bulan Ramadhan yang mulia.... 

Bayangkanlah berlipat ganda pahala yang diperolehi oleh isteri PM..! Beliau membuat amal dibulan mulia dan pada waktu yang sama Raja Petra menfitnah beliau membuat onar dosa membunuh seorang wanita.... Astaghfirullaaahh..!!

Hari ini Raja Petra semudah itu mahu menjilat semula kahaknya keatas Rosmah..? Kenapa tiba tiba Raja Petra berubah..?? Apakah beliau akan makan taik sekiranya Anwar OMEGA kata YES..???

Kita WAJIB berhati hati dengan spesis seperti Raja Petra... Manalah tahu Anwar OMEGA yang upah dia untuk berlakon kunuuunnya dah berubah. Ada udang disebalik Mee Kolok Saraaawaaakkk.....!!!!
Kongsi ulasan sahabat Blogger GAP dan LG, klik sini, dan sini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...