Translate

13/03/2011

Wan Azizah Perlu Bertaubat

Wan Azizah,  isteri kepada Anwar Ibrahim patut malu pada dirinya sendiri kerana tetap mempertahankan suaminya yang merupakan seorang pelaku homoseksual tegar yang sampai bila-bila pun tidak akan berubah menjadi seorang lelaki yang normal.

Nurul Izzah pun dua kali lima juga dengan Wan Azizah yang sanggup bersekongkol dengan bapanya yang suka sangat dengan lelaki jambu sehingga sanggup membelakangi ibunya,  yang dipanggilnya sepat kering semata-mata untuk bersama-sama dengan mana-mana lelaki jambu yang sudi menemani dirinya.

Apakah Wan Azizah dan Nurul Izzah tidak tahu malu sehingga sanggup berbohong bagi menutup kegiatan seks luar tabii si suami dan si bapa itu?
Sekurang-kurangnya anak lelaki Anwar lebih mempunyai kredibiliti berbanding Wan Azizah dan Nurul Izzah kerana Mohd Saiful Bukhari Azlan ialah kawannya.

Tentu Ihsan Anwar,  satu-satunya anak lelaki tunggal Anwar Ibrahim adalah kawan kepada Saiful Bukhari malu sangat dan menyesal kerana memperkenalkan Saiful Bukhari kepada bapanya.

Penulis pasti semua bekas pelajar MCKK yang pernah belajar di sana atau pernah sekelas atau seasrama dengan Anwar tahu akan kegiatan tidak bermoral yang dilakukan oleh Anwar dan jambu lain sewaktu di sekolah dulu.

Apatah lagi MCKK juga dikenali dengan nama lebih glamer iaitu MC Gay Gay.

Kalau tiada angin,  masakan pokok bergoyang.  Orang tidak akan bercakap kalau perkara itu tidak berlaku kerana mulut manusia itu tidak boleh ditutup.

Penulis agak terkejut apabila terbaca satu masalah daripada seorang pembaca yang diajukan kepada ruangan soal jawab agama kepada Dr Salam yang pada fikiran penulis mempunyai masalah yang seiras dengan apa yang dialami oleh Wan Azizah.

Rupa-rupanya ramai juga isteri-isteri di dalam diam yang menderita zahir dan batinnya dek perbuatan suami yang suka seks di luar tabii.

Masih ada insan lain di luar sana,  yang kita tak tahu berapa ramai jumlahnya mempunyai masalah yang sama dengan si sepat kering.

Tapi syukur alhamdulillah kerana si pengadu masih sedar bahawa perbuatan suaminya itu salah di sisi agama Islam,  bukan seperti si sepat kering,  pakai saja tudung litup tapi sanggup menyembunyikan kemungkaran yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim walaupun dia tahu suaminya itu suka meliwat.

Tak tahulah manusia jenis apa seorang manusia bernama Wan Azizah ini?

Sila baca masalah yang dihadapi oleh insan yang menggunakan nama Raudhah dari Kuala Lumpur di sini. Sudah tentu pengadu sebenar menggunakan nama samaran kerana ingin menyembunyikan identiti dirinya yang sebenar.

Seperti saranan Karpal Singh supaya Anwar Ibrahim bertaubat,  penulis ingin menyeru agar Wan Azizah bertaubat.

Oleh Wan Zarina Wan Zamir

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...