Translate

27/01/2011

Melayu Murtad !!!!

Halal Syarie Undi DAP?


Gempar Eksklusif! Pendedahan Video Nizar Mengkafirkan Umat Islam

Filed Under (  ) by pisau on 27.1.11



Habis seluruh pengundi Tenang diugut,sudahlah jenazah pun di lacurkan habuan politik gampangan khawarij PAS,kini umat Islam Tenang pula di ugut dengan mengunakan dalil songsang.

Nizar tunggangan Nga dan Ngeh sekali lagi membuat dajal apabila mengkafirkan umat Islam kononnya telah melanggar syariat Islam jika tidak mengundi PAS.


"Halal Syarie Mengundi PAS,Haram Syarie Mengundi Umno" jika itulah hujahnya jadi seluruh umat Islam yang tidak mengundi PAS secara langsung telah melakukan kerja haram dan telah melanggar akidah.


Adakah mengundi DAP yang anti Islam jatuh HALAL Syarie? Adakah mengundi PKR yang memperjuangkan pluralsime dan liberalisme adalah halal syarie?


PAS hanya wujud di Malaysia,justeru adakah umat Islam yang berada di Singapura,Kemboja,Bangladesh,Arab Saudi,Syiria dan negara negara Islam lain telah melakukan Haram Syarie?


Jika benar bagai dikata oleh Nizar, PAS harus bertanding di kesemua 222 kerusi parlimen pada PRU13 nanti .Selepas itu kita akan lihat siapa sebenarnya khawarij PAS.


Semasa pilihanraya kecil Hulu Selangor,Nizar turut menghasut kaum cina apabila melemparkan fitnah dan menimbulkan kebencian terhadap kaum melayu. Mengapa Nizar dibiarkan lepas .si bangsat ini seringkali membangkitkan politik benci dan memecah belah kaum.



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...