Translate

24/01/2011

Live dari Sidang Dun Selangor - Sila Refresh

10:25 Wartawan dibenarkan masuk ke tempat khas media di dewan persidangan. Tapi nak buat apa semua sistem sekatan alat penerima isyarat telefon mudah alih dan jalur lebar yang dipasang menyukarkan wartawan yang membuat lintas langsung di sini.

10: 27 Kuasa sultan tetap ada sebab SPA telah mempersembahkan 3 nama SUK kepada Sultan... dan diperkenankan... memanda bendahara mahu kuasa lebih dari sultan..

ADUN Pelabuhan Klang bertegas nak masuk juga  mendakwa dia mendapat surat jemputan menghadiri Sidang Khas DUN itu. Katanya, beliau akan memfailkan saman terhadap tindakan Speaker di mahkamah, petang ini. Speaker memang dah rancang dengan kuncu2 khalid gagap iaitu DAP bagi mengnyahkan badrul dari dewan sekurang-kurangnya kurang satu undi

10: 30  Khalid gagap sedang baca ucapan pindaan

Sebelum ini bukan kah Sultan yang buat keputusan dan Sultan dah perkenan dah pun jawatan SUK kenapa PR sibuk nak tambah kuasa Sultan....Sultan mana lagi

10: 40 Laluan masuk ke dalam dewan diperketatkan dengan pihak polis memeriksa identiti setiap individu yang mahu melepasinya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...