Translate

07/12/2018

DAP CUBA SINGKIR MENTERI BESAR PERAK KERANA PERTAHANKAN TANAH ORANG MELAYU?

Kini, bertiup kencang khabar angin mengatakan terdapat CUBAAN 'RAMPASAN KUASA' DI PERAK yang ingin menyingkirkan MB nya iaitu Dato Sri Ahmad Faizal.
Pendedahan terbaru mengatakan bahawa dalang rancangan ini adalah DAP sendiri yang marahkan Ahmad Faizal kerana tidak sanggup "menggadai" maruah dan tanah orang Melayu
RASA TIDAK PUAS HATI DAP kepada Dato Sri Ahmad Faizal bermula apabila MB Perak itu enggan meluluskan rancangan Pengerusi DAP Perak, Nga Kor Ming UNTUK MEMBERI HAK MILIK TANAH KEKAL ATAU 999 TAHUN kepada kampung baru Cina di Perak.
Ketegasan Mohd Faizal ini mengejutkan pemimpin Cina DAP yang sebelum ini menyangkakan bahawa mereka sangat berkuasa dan 'boleh makan' semua pemimpin Melayu.
Kini, DAP INGIN MENGGANTIKAN AHMAD FAIZAL dengan pemimpin Melayu baru yang boleh dijadikan boneka oleh DAP. 
Ini antara sebab mengapa mereka mahu bertanding di kerusi Cameron Highlands untuk menambah bilangan kerusi mereka dalam kerajaan PH.
BAGINILAH NASIB ORANG MELAYU JIKA BERSEKONGKOL DENGAN DAP. JIKA TIDAK MENJADI 'HAIWAN BELAAN' mereka, pasti akan terus dibuang.
Malah, RAMAI MELAYU-MELAYU KEPARAT DALAM PH yang sanggup bersekongkol menjatuhkan pemimpin Melayu mereka sendiri seperti Ahmad Faizal.
Rujukan: KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...