Translate

16/04/2016

TIDAK SALAHKAN NON MUSLIM DIAJAR OLEH MANUSIA BERHATI SERIGALA

LUAHAN KANG NASIR: Rasa simpati tu tetap ada bila sahabat kita dihina oleh non muslim dgn mempergunakan kesucian agama.

Perkara ini saya TIDAK SALAHKAN NON MUSLIM. Dan saya tak hairan non muslim menghina kita. kerana mereka dah terlanjur diajar oleh manusia yg BERHATI SRIGALA @ penganut2 branded islam supaya pandai mempergunakan agama utk menghina menghukum musuh jihad mereka.

Pengalaman saya hampir 10thn lalu saya lupa pd status siapa seingat saya ramai juga RBA non muslim salah sorang darinya Fanny Looi dan beberapa org non muslim turut berada dlm status itu berlumba2 menghina saya memfitnah menghukum saya.


Dan saya abaikan saja non muslim menghina kita kerana mereka TIDAK FAHAM perkara yg sebenar disebabkan telah dikelirukan oleh penganut2 branded islam konon bila mampu menghina menghukum itu merekalah yg bijak sana dan Allah redha.

Bagi saya, Biarkan saja HINAAN CERCAAN FITNAH dll mereka itu. Kerana mereka mengaku je pandai tapi bangga tunjuk bodoh. Mana ada Allah suruh ulama dan para penganut branded islam berlumba2 jihad memfitnah menghina menghukum ikut kehendak mereka. Malah semua perkara yg mereka lakukan itu PERINTAH SYAITAN.

Maka mereka BERDOSA selain perbuatan mereka itu menambah bintik2 hitam pd hati dan merosakan hati. Maka itulah semakin membiak beranak pinak org berserban hilang akal hilang pedoman.

JIKA MAMPU.

Doakan yg terbaik utk mereka sebagaimana doa dan permintaan mereka kpd Allah agar diberi petunjuk jln yg lurus setiap waktu. Dan Malaikat akan mendoakan kita lebih baik dari itu. (INILAH JLN SUFI yg Allah REDHAI) Dan dari doa itu juga ada hamba-Nya yg masih suci hatinya mampu memahami tentang KEBENARAN ISLAM YG SEBENAR.

Rasa terharu bila seorang muslimah yg tidak faham mesej yg saya sampaikan lalu ikut serta menghina akhirnya beliau mampu berfikir jln yg lurus. Syabas Pharida Muhammad. Smga Allah sentiasa melindungi mu dari tipu daya syaitan & lidah manusia yg durjana.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...