Translate

01/10/2012

Azmin Ali Mendakwa UMNO-BN Tandus Calon Bermoral - Hahahahahahaha! malunya.....

Teringat CTS kepada sebuah pepatah Inggeris, "the pot calling the cattle black" apabila membaca dakwaan Timbalan Pengerusi P"Gay"R, YB Azmin Ali. CTS tabik hormat dengan YB Azmin Ali yang mempunyai rekod peribadi yang mulia, mempunyai isteri dan anak-anak yang soleh dan solehah, menjalani kehidupan yang zuhud, taat dan sentiasa mendengar perintah Ibu. Cumanya, beberapa persoalan di bawah harus dijawab kepada Rakyat sebelum mendakwa orang lain tidak bermoral.

1. Siapakah ibu tua bernama Mak Tom yang menangis apabila seorang anaknya sudah lama tidak menjenguk dirinya yang sudah uzur sejak beberapa hari raya. Apakah hukum seorang anak yang telah menyebabkan ibu kandungnya menangis. Tanya ulama muktabar sebab CTS bukannya Usatz.

2. Anak gadis siapakah yang berfoto berbikini dan meletakkan foto di atas di sebuah laman sosial? Bersopan dan beradap bercirikan adat-adat ketimuran kelakuan anak-anak gadis berkenaan ye?

3. Siapa pula Shamsidar Tahrin? Namanya kerap kali disebut di dalam perbicaraan liwat Anwar Ibrahim yang pertama. Beberapa persoalan yang timbul di dalam perbicaraan liwat tersebut masih belum terjawab seperti apakah hubungan wanita berkenaan dengan Anwar Ibrahim. Bagaimana air mani wanita berkenaan terdapat pada tilam di sebuah kondominium mewah Trivolli Villa di Bangsar bersama-sama dengan air mani Anwar Ibrahim? Bagaimana dengan kenyataan Nalakaruppan bahawa beliau pernah menghantar wanita berkenaan ke kondominium Trivolli Villa untuk bertemu Anwar? Sehingga kini masih samar-samar dan timbul keraguan siapakah bapa biologi sebenar anak perempuan ini yang bernama Afifa?

4. Siapakah lelaki di dalam gambar di bawah yang ditangkap fotonya sedang melakukan perlakuan sumbang ala-ala makan "ice cream" di dalam bilik air apartment wanita tersebut? Kita tidak perlu risau dengan imej gambar tersebut yang tidak jelas. Video penuh khabarnya akan dikeluarkan menjelang PRU13 nanti.
5. Siapakah yang pernah menghina tokoh negara, Tun Dr Mahathir sedangkan ketika beliau berumur 24 tahun. Betapa akrabnya beliau dengan Tun Dr Mahathir ketika itu. Dia sebagai anak angkat Dr Mahathir. Ke mana sahaja Dr Mahathir pergi, dia akan ikut. Beliau menjadi kesayangan Tun Dr Mahathir. Sampaikan ketika dia sakit dan ketika dibuang buah pinggang yang satu, Tun Dr Mahathir, Perdana Menteri  pada masa itu, sanggup datang dan lapkan badannya. Siapakah si tanggang berkenaan?

CTS rasakan cukuplah beberapa persoalan yang kita lontarkan kepada YB Azmin Ali. Banyak lagi kalau hendak ditanya kepada beliau seperti kekayaan melampau yang dimiliki oleh beliau dan isteri waima semenjak menjadi Pegawai Khas kepada bekas Timbalan Perdana Menteri dahulu. Bayangkan pada umur 25 tahun sahaja sudah menjadi jutawan! CTS bukannya apa, tidak perlu kita mendedahkan nanah di kaki seseorang sekiranya panau, pekung dan kudis penuh di dada kita sendiri.

Sumber:cucutokselampit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...