Ahad, 2 September 2012

INILAH BINATANG YANG DIKENALPASTI PENGIKUT USTAS NUAR-ALJUBURI

Tempohari kita dikejutkan dengan sikap kurang ajar penyokong Janji Demokrasi atau Janji Bersih yang cuba berak keatas gambar PM. Itulah contoh terbaik akal puak Pakatan Haram, kurang ajar dan sangat biadap!!

Pada yang belum pernah baca boleh baca kat SINI

Inilah budak hingusan yang dimaksudkan...budak yang berkelakuan tidak senonoh yang membuka seluar dan cuba untuk membuang air besar pada muka YAB Perdana Menteri. Inilah budaknya yang Mc bulatkan mukanya bulatan merah.


Nama beliau ialah : Ammar

Facebook : Alice Sakai

Asal : Johor

Belajar di Cybernetic International College of Technology. Ambil jurusan Diploma Multimedia Kreatif dalam semester 3.

KALAU JUMPA BINATANG NE..... HAI...PANDAI, PANDAILAH NAK AJAR....

Muka stok jambu macam ni, lepas tu suka tunjuk punggung pulak. Memang ada harapan nak jadi jambu Anwar ni. Anwar pun dah lama memendam rasa tu. Baik ko pegi apply kerja kat Anwar, dia akan bagi ko tugasan menjadi Pegawai Khas untuk tugas-tugas khas!

Ko belajar pun tak guna, adab takdak juga. Bodoh melampau-lampau.. teruk budak-budak Pakatan ni.. suka berak merata!!

Sambung baca kat SINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...