Sabtu, 11 Ogos 2012

KERAJAAN PKR DAH JUMPA PENGGANTI AIR! SUPER BIJAK!!?

Otak bangang, menipu rakyat
Handal tak handal kerajaan selangor ni. Dalam kelam kabut menghadapi krisis air, mb khalid gagap masih mampu duduk rileks je. Rupa2nya mereka dah jumpa rumusan terbaru cara menggantikan air yang sedang gawat kat selangor ni.

Tanpa menggunakan teknologi kejuruteraan yang terkini, rumusan rahsia itu terbongkar. Nak tau ape bendanya tu??

Ni kat bawah ni..


So orang selangor tak perlu bimbang lagi. Penyelesaian cara bijak telah diberikan oleh mb yang paling bijak dalam sejarah selangor.

Lepas ni boleh la terus orang mengundi memilih kerajaan pkr untuk terus menjadi kerajaan di selangor.

* betul kata mymassa, memang ade gunanya jugak harakah ni. haha..

Sumber:aloqlaloq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...