Rabu, 22 Ogos 2012

Anuar Reform dan Tun Faisal adalah dua durjana yang merosakkan UMNO dari dalam

Har ini aku nak cerita pasal Anuar Reform der... Sebenarnya der Anuar Reform ni dari dulu lagi semua teman-teman rapat dia tau dia ni  pandai bercakap je der... bila tiba bab kerja dia ni bebal dan pandai pusing je der... tugasan sebenar Anuar Mohd Noor ini adalah sebagai Trojan Horse der... Tak caya der? Mari der, aku Cili Padi ceritakan pasal dia ni der...

Seringkali si Anuar Anjing kurap ni bangga dengan Universiti Bangsar Utama der (Universitas imaginasi golongan khayal kaki ganja je der)... Kesemua mereka dalam group tu memang kaki ganja der... Lepas kena bal mereka pun berimiginasi der. Sampai tak tau yang mana halal dan mana haram der...

Macam-macam cerita pasal Anuar si lahanat yang menyusahkan orang melayu ni der... Lahant ni untuk kepentingan diri dia sanggup buat apa saja der... kalau bab bercerita dialah juara, dia tahu tentang semua der (Dia perasan je der, hakikatnya dia bebal der) Tapi biasa le der... orang politik kan ada yang bebal der, senang Anuar nak menipu der..

Anuar Reform ni mengaku dia yang jaga laman Mahafirun dan Mahazalim padahal itu Greenboc dan rakan-rakan yang lain punya der... Dia buat macam tu konon nak tunjuk dia hebatlah der... Padahal taik kaput paria je dia ni der... Dia ni anjing Anwar Ibrahim der.. (Bayangkan der, Lepas tengok video Anwar bantai China Doll dia tak percaya itu Anwar der)... Tak ke giler der... Bukan aku je cerita der... The Unspinners pun pernah cerita dulu... Klik Sini der...

Masa zaman reformasi Tahun 1998 dulu dia mengaku yang dia UMNO dalam masa yang sama dia bekerja untuk Azmin Ali der... Padahal dia adalah penyokong tegar Anwar dan Azmin der... Kalau potong tangan dia der keluar darah nama Anwar der... Serious der...Dia ni memang kaki hasut der...

Sambungan berita menarik sila KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...