Rabu, 26 Jun 2013

PEMUDA, BELIA ATAU REMAJA JANGAN TERLALU GHAIRAH DAN IKUT PERASAAN IBLIS !!!!

Selayak Mereka Dicampak Ke Dalam Lori Sampah DBKL… ATAU di dalam LUBANG NAJIS..

‘Black’ atau hitam selalunya merujuk kepada benda-benda gelap, jahat atau terlarang.  Misalnya, ‘ilmu hitam’ atau ‘sejarah hitam’ iaitu perkara-perkara buruk dan tidak baik.  Hati yang hitam juga membawa makna hati busuk atau jahat.  Hitam juga bererti kemusnahan.
Oleh itu, keputusan Anwar memilih perkataan ‘hitam’ untuk berhimpun, dengan sendirinya menggambarkan niatnya yang jahat.   Dan kali ini, niatnya itu diiringi oleh alam semesta yang turut kelam diselubungi jerebu yang teruk.
Bagaikan bukan kebetulan apabila jerebu yang melanda setiap tahun ini, merupakan yang terburuk dalam sejarah.   Mungkin jerebu ini sengaja diturunkan Allah SWT bagi menyelimut puak-puak PR yang bergelimpangan tidur di Padang Merbok.
Dalam mereka bergelimpangan tidur, tidak semena-mena dikejutkan oleh DBKL pada jam 4.00 pagi.   Dari situ dalam keadaan tidak terurus, busuk tak mandi pagi dan entah di mana mereka membuang air, mereka berjalan menuju ke Parlimen pula untuk berbaring secara berbaris di jalanraya sambil berasak lelaki perempuan. KLIK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...