Translate

02/09/2012

Kenapa Pok Nik mengelak berSEMUKA dengan Ustaz Fathul Bahari ???

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..


Kita sebenarnya terTARIK dengan USAHA Ustaz FATHUL Bari (UFB) untuk DUDUK berSEMUKA dan berBINCANG dengan Pok Nik 'ALAIHISSALAM' berhubung perMASALAHan HUDUD dan tentunya lain-lain perkara meLIBATkan umat ISLAM..Walaupun HASRAT UFB ini di'REJECT' oleh Pok Nik sama seperti KISRA PARSI mengoyak-ngoyakkan SURAT DAKWAH Rasulullah SAW dahulu, UFB tetap berSIKAP terBUKA dan masih mengHARAPkan Pok Nik menyambut USAHAnya itu.. Namun, semua MAKLUM bahawa 'GEDEBE Kedai LALAT' macam Pok Nik nih mananya nak LAYAN benda-benda macam nih.. Jatuhla 'STANDARD'!

RAMAI sedia MAKLUM Ketua PEMUDA PAS, Nasruddin TANTAWI pun akhirnya terSASUL apabila berBAHAS pasal HUDUD dengan UFB hinggakan terSEBUT pulak KONONnya 'GOD-Father' DAP boleh menerima HUDUD.. ->KLIK<-

Memang dah PE'EL BURUK Lebai-Lebai DUNGU PAS, diri sendiri yang terSASUL, bila dah KECOH pandai pulak TUDUH orang lain.. Kita PERCAYA mungkin keINGINan UFB bertemu Pok Nik adalah kesinambungan daripada keGAGALan Ketua PEMUDA PAS yang GAGAL menegakkan penDIRIan PAS dalam ISU ini..

Agak-agak andalah, kenapa Pok Nik 'REJECT' perMOHONan UFB untuk DUDUK berSEMUKA dan berBINCANG? ALASAN yang diBERIkan oleh Pok Nik KONONnya dia TIDAK kenal seterusnya memperLEKEHkan UFB sebenarnya TIDAK lebih macam DALIH seorang BUDAK yang MALAS nak pergi SEKOLAH.. Sebenarnya, jika anda TONTON balik KLIP YOUTUBE di bawah ini, anda akan dapat 'HINT' kenapa Pok Nik 'REJECT' untuk berSEMUKA dengan UFB secara RASMI..

Sila baca artikel selanjutnya dan KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...