Translate

17/05/2012

Rocket United Cafe @ Petaling Jaya tiada lesen perniagaan dibenarkan Kerajaan Selangor ???

Image Detail

KENYATAAN TUNKU AZIZ !!

S: Sebagai seorang yang sentiasa berjuang menentang perkara-perkara yang tidak beretika, apakah anda akan mengatakan DAP sebuah parti yang beretika selepas empat tahun berada di dalam?

"Saya tidak akan berkata begitu. Sebagai contoh ... salah satu daripada pemimpiun utama parti menubuhkan Cafe Roket di Petaling Jaya, dan ini dilakukan tanpa kelulusan Pihak Berkuasa Tempatan (PBT). Dan apabila ada ahli lain mempersoalkan perkara ini, ia hanya ditolak di bawah karpet dan tiada tindakan diambil. Bagi saya, ia tidak cukup ini kerana Pakatan Rakyat adalah kerajaan Selangor dan DAP mempunyai ahli majlis yang dilantik di Selangor, PJ. Walaupun orang mengatakan "oh, ini perkara kecil", bagi saya, ia adalah isu asas yang penting kerana kamu telah melanggar undang-undang kamu sendiri. Dan jika itulah sikap kamu terhadap undang-undang yang telah dibuat itu, pada saya, ia menunjukkan keadaan pentadbiran yang sangat menyedihkan dan pertimbangan yang buruk".

Rocket United Cafe 
(Owned & Managed by Just Change Sdn Bhd) 
Licensed by Democratic Action Party Malaysia 
18, Jalan SS 2/63, 
47300 Petaling Jaya, 
Selangor Darul Ehsan.18 Jalan SS 2/63, Ss 2, 47300 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

SIJIL HALAL ADA TAK ADA PUN TAK TAU .... MUNGKIN SIJIL PALSU ???? kerana menyediakan makanan seperti berikut:

Hainanese Chicken Rice (RM8.90), Claypot Assam Seafood with rice (RM9.80), Nyonya rice with Rendang Chicken (RM8.90), Nasi Lemak with Rendang Chicken (RM8.90), Nasi Lemak with Sambal Sotong (RM8.90), Tomyam Seafood Noodles (RM8.90), Nasi Lemak Sambal Sotong (RM8.90).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...