Translate

12/02/2011

Anwar nak rampas kuasa ala Mesir ... Bila lagi Tok Hisham?

Dari hari mula kekecohan pasal isu Mesir sampailah berjuta-juta rakyat Mesir yang anti kerajaan berhimpun di Dataran Tahrir, mana Anwar yang dikata baik sangat dengan negara-negara Arab?

Dia juga yang pernah kata pihak Arab akan sumbangkan dana RM 3 trillion kepada Malaysia kalau dia jadi PM. Itulah kononnya bukti Anwar ada hubungan baik dengan negara Arab konon-kononnya. 

Dalam konon baiknya Anwar dengan Pak Arab, tidak pula dia bantu pelajar kita? 

Apa hal pun, baik-baik Anwar tapi bila sampai masa, jangan harap pada Anwar. Kita tahu Anwar baik dengan Hosni Mubarak yang merupakan boneka Amerika tapi sampai masa dia tikam juga Hosni atas permintaan bos Amerika.



Dengan muka semabab tidak tahu malu, Anwar buat temuramah dengan CNN pasal hal di Mesir. Berikut bunyinya si gay tua berkata: 
Jelas sekali dia mahu membangkitkan senario supaya rakyat Malaysia ikut kaedah macam rakyat anti-kerajaan Mesir buat bagi menjatuhkan kerajaan BN. Kononnya kerajaan Najib ni adalah kerajaan korup dan hipokrit.

Kalau ramai menganggap Hosni Mubarak zalim, PASTI GARENTI bahawa Anwar akan jadi 100 kali lagi zalim dari Presiden Mesir tu.

Kisah lepasnya banyak dan tersebar dia menyalahguna kuasa dan pujuk orang dan pegawai kerajaan tidak perlakukan ini dan itu atasnya. Itu masa dia jadi TPM, bayangkan kalau dia jadi PM dengan segala kunci kuasa dihujung jarinya!

Sebelum dia buat huru hara untuk rampas kuasa, baik sesuatu dilakukan. Tahan passport dia dan lokap dia kerana sedition caj. Lakukan Dato Hisahmuddin ... pedulilah kalau dia nak lari.

Lari pun bagus juga. Sesiapa yang lari macam Sham Rais dan raja Petra tidak dihormati.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...