Translate

15/11/2017

ADA HATI NAK BERTANDING LAGI....GELI...

Bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau tidak ragu-ragu untuk mengisytiharkan asetnya sekiranya dipilih sebagai calon untuk bertanding dalam pilihan raya akan datang.

"Ya, saya boleh mengisytiharkan aset saya tetapi saya tidak tahu sama ada saya akan menjadi calon atau tidak," katanya kepada pemberita semasa sidang akhbar di Parlimen pada Rabu.

Dr Mahathir diminta memberi respons kepada kenyataan Naib Presiden PKR Rafizi Ramli pada hari Rabu bahawa 30 pemimpin dari Pakatan Harapan dijangka mengisytiharkan asetnya pada Ahad (19 November) untuk Invoke.

Invoke adalah pusat penyelidikan dasar yang diasaskan oleh Rafizi pada Oktober tahun lepas.

Dr Mahathir, yang juga pengerusi Pakatan Harapan berkata majlis presiden  tidak membincangkan bagi memaksa semua calon yang berpotensi untuk mengisytiharkan aset mereka sebelum Pilihan Raya Umum ke-14.

"Kami mempunyai strategi sendiri dan akan mengikutinya. Dalam Pakatan Harapan, keputusan akhir dibuat oleh majlis presiden."Jadi, sehingga perkara ini diambil, saya tidak bebas untuk membuat apa-apa kenyataan," katanya.

Sumber: KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...