Translate

10/07/2016

SALAHLAKU RASUAH ZURAIDA KAMARUDDIN @ MAK LAMPIR KE TAHAP SERIOUS

Nama: ZURAIDA BINTI KAMARUDDIN
NO.KP: 580314-71-5206
Alamat: LOT 98, LORONG TANJONG 9, KAMPUNG MELAYU AMPANG, 68000 AMPANG, SELANGOR
No/phone: 019-3854238
Email: ampang@parlimen.gov.my 
Facebook : 
https://www.facebook.com/zuraida.kamaruddin.58
Twitter : 
https://twitter.com/ybz99

1. Laporan ini bertujuan untuk melaporkan salahlaku rasuah YB Zuraida Kamaruddin, Ahli Parlimen Ampang merangkap Ketua Wanita PKR Malaysia dan Timbalan Pengerusi PKR Selangor. Zuraida adalah orang kuat Azmin Ali MB Selangor.

2. Rentetan pendedahan Rafizi bahawa berlakunya rasuah dan juga adanya habuan seks oleh pendokong dan penggerak Azmin ( Karten Azmin - istilah Rafizi) yang telah dilaporkan kepada SPRM baru-baru ini oleh Rafizi.


3. Kami dari Suara Anak Muda Ampang (SAMA) merasa terpanggil selepas beberapa pendedahan mengenai pemilikan kenderaan mewah, kekayaan melampaui pendapatan dan berlakunya unsur rasuah seperti "hadiah Mercedes" . Zuraida selaku pemimpin PKR yang selama ini banyak mendedahkan kononnya berlaku salah laku rasuah Shafie Apdal dengan Zahida Rafik dan gandingannya bersama Rafizi berhubung kes NFC. 

Kini giliran Zuraida pula berhadapan dengan kes rasuahnya sendiri. Setakat ini hanya kenyataan Zuraida mencabar pelapor rasuah sahaja yang ada. Zuraida memilih berdiam diri.

4. Berdasarkan pendedahan maklumat rasuah yang didedahkan dalam media sosial dan blog serta info yang sahih dari pemimpin kanan PKR sendiri maka Suara Anak Muda Ampang mahu SPRM bertindak atas laporan yang dikemukakan dalam media sosial dan blog. SPRM perlu menyiasat info dan dokumen yang dipaparkan.

5. Berikut merupakan beberapa laporan yang perlu disiasat oleh SPRM.5. Berikut merupakan beberapa laporan yang perlu disiasat oleh SPRM.

A. Kerana kekayaan Zuraida Kamaruddin sekarang. Sebagai Ketua wanita / Timbalan Pengerusi PKR Selangor dan proksi Azmin Ali. Menurut Tian Chua Naib Presiden PKR Menjadi proksi Azmin Ali menguasai semua projek dan tender Peruntukkan Marris yang disalurkan kepada PBT untuk kos bawah RM 3 juta. Zuraida bukan sahaja menguasai projek PBT MPAJ tetapi seluruh negeri Selangor.

Sumber: captainm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...