Ahad, 30 Ogos 2015

BERSIH 4 MEMBAWA SIAL KEPADA NEGARA ATAU PENGANJUR/PENGIKUT ???


KOMUNIS CINA DAP PIJAK KEPALA 

TUAN GURU HJ HADI DAN PERDANA MENTERI. ADA KAH INI PERLU DIBIARKAN ???


ANEH dan pelik… sudah diberi amaran berkali-kali bahawa himpunan Bersih 4.0 adalah haram dan tidak berdaftar, masih ada juga golongan yang memekakkan telinga membenarkan diri dieksploitasi dengan menyokong dakyah menjatuhkan kerajaan.
Lebih parah, ramai mengangkat diri mereka sebagai sebagai wira tidak berdendang yang sanggup berkorban apa sahaja hatta nyawa dan harta dalam menyertai demokrasi jalanan kononnya untuk menuntut perjalanan pilihan raya bersih dan adil.

Sebelum ini, habis dicanang seluruh media propembangkang kononnya himpunan Bersih 4.0 kali ini bakal mencipta sejarah terbesar daripada segi saiznya berikutan kemarahan terhadap petadbiran yang dipimpin Datuk Seri Najib Tun Razak.
Namun, ternyata itu semua hanyalah omong kosong semata-semata apabila hasil kajian sebuah agensi bancian bebas yang selama ini mesra pembangkang, Merdeka Center jelas membuktikan 47 peratus rakyat Malaysia membantah himpunan haram ini.
Walaupun ramai yang membantah, kajian bertaraf antarabangsa ini juga melaporkan kaum Cina adalah golongan yang paling ramai menyokong acara himpunan haram tersebut dengan catatan 81 peratus.
Melihat senario gambar yang dikongsi netizen menerusi laman sosial, tidak dinafikan himpunan ini hampir 100 peratus dibanjiri oleh kaum Cina.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...