Translate

07/11/2014

A. HADI TERUS DI HINA OLEH CINA DAPig ?


LGE sememangnya bodoh...mana nak sama Jawatan Presiden dengan Setiausaha ???
Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menuduh Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai seorang yang gila kuasa sebagai Presiden PAS, namun dalam masa sama seringkali ‘ponteng’ menghadiri mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat.

Dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat, pemimpin lain yang bukan Presiden PAS - sumber (hadir mesyuarat), ia adalah satu kegagalan kerana mereka bukan pemimpin tertinggi yang boleh buat keputusan parti.


“Pemimpin tertinggi PAS adalah Presiden PAS, dia sendiri mengatakan secara terbuka bahawa dia boleh menolak semua (keputusan) jawatankuasa pusat (parti)

“Walaupun, saya adalah Setiausaha Agung PAS (DAP?), saya tidak boleh menolak (keputusan) jawatankuasa pusat (parti). Dia (Abdul Hadi) boleh tolak. Sebab itu, dia perlu menghadirkan diri dalam mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat,”katanya disiarkan Kinitv semalam.

Sementara itu, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi jaminan bahawa beliau sendiri akan memastikan Presiden PAS, Abdul Hadi supaya hadir pada mesyuarat Majlis Pimpinan PR akan datang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...