Translate

11/10/2014

HAJI HADI KANTOI ISU PIL KUDA ?


AIDCNews – 10/10/14 – Berasaskan isu Pil Kuda, facebook pro Pakatan Rakyat, ‘Rakyat Bangkit‘ mendesak Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengundur diri daripada terus memegang jawatan Presiden PAS.

“Seterusnya, perlu pula dibuktikan bahawa plaintif benar-benar berniaga pil kuda (Klik) dengan ada bukti transaksi pembela dan penjual dengan resit atau bukti konkrit yang lain.

“Hukum hudud mana pula yang Hj Hadi nak gunakan ke atas kes ini.?

“Sebab itulah kami menyeru kepada Presiden yang tidak faham erti merendah diri lalu memohon maaf di atas kekhilafan beliau, bukanlah itu lebih mulia, Islamik dan tawadhuk serta mengelakkan mudharat yang lebih besar kepada diri serta jemaah sekaligus memelihara ukhuwah Islamiyyah?

“Sejujurnya, kami juga berniat hendak menyelamatkan maruah Presiden sementara waktu masih ada. Jangan sampai sudah disaman berjuta-juta baru hendak merendahkan ego.

Presidenku..! Berundurlah..

Dah banyak yang Tuhan Zahirkan terkeluar dengan sendirinya daripada percakapan dan perbuatanmu untuk menunjukkan bahawa dikau bukanlah lagi layak memimpin jemaah ini. Berundurlah selagi ada waktu untukmu…,” gesanya.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...