Translate

30/10/2014

ANWAR DILANTIK PENGARAH BARU SYARIKAT 'KY JELLY' SEDUNIA ???



Mesej Di Sebalik Hujah KY Jelly
AIDCNews – 29/10/14 – Blog GA berpendapat hujah yang digunakan peguam Datuk Seri Gopal Sri Ram, ketua peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Persekutuan semalam mempunyai mesej tersirat iaitu berlaku hubungan seks secara suka sama suka (consensual sex).

“Galeri awam di mahkamah tadi (semalam) cukup susah nak terima hakikat pernyataan wakil Anwar apabila kerap kali mengatakan – consensual sex sememangnya berlaku. Ini yang cukup susah nak diterima.


“Jika sodomi paksa tidak berlaku; apa yang jadi? Gopal Sri Ram dalam mempertahankan Anwar banyak kali memberi gambaran bahawa jikapun berlaku, ianya adalah berasaskan suka sama suka,” ulasnya.

Menurutnya, implikasi di sebalik hujah itu, peguam Anwar cuba membuat dua pilihan iaitu secara paksa atau suka sama suka.

“Ini bermakna, insiden itu memang berlaku. Tidak ada syak. Tetapi soalnya, paksa atau tidak.

“Kalau menurut Ram…memang berlaku. Paksa atau tidak itu soal lain,” ulasnya lagi.

Dalam hujahnya semalam, peguam Gopal Sri Ram berkata berdasarkan keterangan pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, di Mahkamah Tinggi, perbuatan itu dilakukan secara kasar serta laju hingga menyebabkannya mengalami kesakitan pada anus dan perut.

Peguam Anwar berhujah sekiranya keterangan itu betul, maka bahan pelincir dikenali sebagai ‘KY Jelly’ telah tidak digunakan kerana penggunaannya bertujuan memudahkan penembusan dan mengelak kesakitan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...