Translate

18/08/2014

HADI MENAFIKAN BELIAU MENANDATANGANI SURAT SOKONGAN JIJAH KIPAS ???


SEMUA INI ADALAH PERANCANGAN MAT SABU BERSAMA AL-JUBURI ??? KLIK

Petikan dibawah: KLIK

"Saya sedar ianya sesuatu yang sangat sukar bagi Datuk Seri Hadi Awang kerana Jawatankuasa PAS pusat dikuasai oleh kumpulan Anwarinas dan para parasit.

Malahan ada maklumat menyatakan ada puak dalaman dengan sokongan pihak luar PAS sedang berusaha supaya mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat esok bukan sahaja akan menolak ketetapan Majlis Syura' Ulama PAS dan menolak pendirian Mursyidul Am dan Presiden; malah mereka mahu Jawatankuasa PAS Pusat membuat keputusan menerima cadangan Anwar mencalonkan bini dia Azizah sebagai MB dan mengesahkan pemecatan Tan Sri Khalid.


Malah lebih biadap dan kurang ajar, mereka mahu Jawatankuasa PAS Pusat memberi amaran dan kata dua kepada Datuk Seri Hadi Awang supaya toe the line, akur kepada kehendak mereka atau beliau sendiri menghadapi kemungkinan disingkir dan dipecat sebagai Presiden PAS, na'uzubillah.

Semoga Allah memberi Datuk Seri Hadi Awang dan kepimpinan ulama' PAS kekuatan iman, quwwah dan istiqomah dalam perjuangan yang penuh fitnah dan ranjau duri kedajjalan ini.

Wallahua'lam dan Wassalam.

Adios amigos, grasias senor!

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu 20 Syawal 1435
16 Ogos 2014 "

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...