Translate

11/06/2014

ABBY CAKAP TAK SERUPA BIKIN - INILAH PADAHNYA BERDOSA KEPADA SUAMI ?



KUALA LUMPUR: Bekas suami Abby Abadi, Noor Fahran mendedahkan, dia menjadi mangsa penderaan ganas fizikal dan mental yang dilakukan oleh bekas isterinya itu. 
 
Noor Farhan mendedahkan Abby Abadi buat pertama kali mencederakan dirinya sekitar Januari tahun ini apabila mengetahui suaminya ada memberitahu rakan yang mereka sudah tiada hubungan.
 
Abby Abadi khabarnya sekali lagi bertindak agresif mencakar muka dan lengan kirinya pada 17 Mei lalu selepas enggan berbincang mengenai kes perceraian mereka yang dilafazkan menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) yang sedang berjalan di mahkamah.
 
“Kecederaan fizikal dan emosi menjadi antara sebab utama mengapa saya menceraikan dia (Abby) dan sudah tawar hati untuk meneruskan perkahwinan ini yang memberi tekanan kepada saya sepanjang beberapa bulan ini,“ kata Noor Farhan dalam laporan mStar Online hari ini.
 
Noor Farhan juga mendedahkan mereka sering bertengkar ketika Abby tidak mempunyai wang.
 
“Setiap kali tidak mempunyai wang dia akan menyerang & mendesak saya sehingga pergaduhan akan tercetus di antara kami malah dia sering mengatakan saya tidak mendatangkan apa-apa faedah kepadanya.
 
“Saya tidak pulang ke rumah kerana ingin ruang untuk memperbetulkan keadaan tetapi sikapnya yang sering memaksa dan mendesak membuatkan saya tertekan,” tambahnya lagi.
 
“Cukuplah… Saya tidak akan rujuk kembali dengan dia kerana dia telah mencederakan saya dan perasaan sayang sudah tidak ada dalam diri saya," jelasnya. 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...