Translate

22/03/2014

MH370 bukan satu kemalangan, sebaliknya satu tindakan yang telah dirancang dengan teliti


Kehilangan MH370 disengajakan 

"Penemuan dua objek di selatan Lautan Hindi berdasarkan imej satelit Amerika Syarikat (AS) itu mungkin sengaja diletakkan di kawasan itu dengan harapan pesawat tersebut tidak ditemui. Kerja itu mungkin dilakukan seorang atau lebih anak kapal pesawat tersebut.

MH370 menggunakan minyak dalam kapasiti hampir penuh, berbanding hanya 45 peratus sahaja yang diperlukan untuk penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing.

"Penggunaan minyak yang lebih daripada isipadu sebenar memberi penunjuk kukuh bahawa pesawat itu hilang bukan akibat kemalangan,"

Juruterbang MH370 mengetahui dengan jelas keadaan demografik kawasan tersebut lalu membuat keputusan untuk 'menamatkan riwayat' pesawat itu di kawasan berkenaan.

Juruterbang cuba hilangkan sebuah pesawat dan tidak mahu pihak berkuasa menemui sebarang bukti, sudah tentu saya akan memilih kawasan yang sukar ditemui dan tempat yang paling baik adalah di laut dalam serta jauh dari daratan.

"Jika benar laut dalam dipilih sebagai tempat untuk menghilangkan pesawat, bangkai hanya akan ditemui dengan menggunakan alat sonar dan aset maritim, bukannya aset udara.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...