Translate

30/01/2014

TUTUP LUBANG GALI LUBANG.....BUSUK JUGAK ????


YA ALLAH...JAUHI LAH ANAK CUCU CICIT KU DARIPADA MENGIKUT JEJAK LANGKAH MANUSIA YANG BERNAMA ANWAR IBRAHIM.....

KUALA LUMPUR, 29 Jan (Bernama) -- Tindakan PKR menamakan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon untuk mengisi kekosongan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang hanyalah bagi kepentingan pemimpin parti itu.

Penganalisis politik Prof Madya Dr Sivamurugan Pandian berkata PKR sebagai sebuah parti politik seharusnya menghormati sistem demokrasi secara lebih bertanggungjawab walaupun proses pilihan raya kecil dibenarkan.

"Dalam proses mahukan perubahan, wajar diangkat menjadi wakil rakyat yang bersedia untuk berkhidmat dan bukan untuk percaturan politik sendiri," katanya ketika dihubungi Bernama di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan PKR yang menamakan anggota Parlimen Permatang Pauh itu untuk menduduki kerusi DUN Kajang yang dikosongkan penyandangnya Lee Chin Cheh pada Isnin.

Semalam Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim ketika mengumumkan perkara itu berkata pemilihan Anwar dibuat selepas dipersetujui Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat dalam mesyuarat yang diadakan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...