Translate

16/10/2013

NIK ABDUH MEMBERI TEKANAN KEPADA MAT SABU UNTUK MEMPERTAHAN JAWATAN TIM PRESIDEN??

Timbalan Ketua Pemuda Pas Pusat, Nik Abduh Nik Abdul Aziz mengesahkan undur diri daripada Dewan Pemuda Pas dalam pemilihan barisan kepimpinan parti, bulan hadapan.

Pengunduran itu, katanya, bagi memberi ruang kepada pemimpin lebih muda, berkaliber dan berkelayakan mengisi kekosongan tempat ditinggalkan beliau kelak.

“Tahun ini, genap 10 tahun penglibatan saya dalam Dewan Pemuda Pas. Dengan umur saya jauh melewati rakan-rakan lain dalam sayap parti yang gagah, saya fikir sudah tiba masanya untuk berundur.

“Saya sudah maklumkan (pengunduran) ini menerusi Facebook saya dan dalam satu program Pemuda Pas di Johor baru-baru ini,” katanya ketika diminta mengulas sama ada beliau bakal mempertahan jawatan disandangnya kini.

Sebelum ini, beberapa blog hangat memperkatakan isu pengunduran Nik Abduh berdasarkan Facebook milik beliau.

Nik Abduh, yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas berkata, beliau ‘meninggalkan’ Pemuda Pas dalam keadaan baik.

KLIK DISINI untuk berita selanjutnya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...