Translate

09/03/2013

Natang TIAN CHUA tak perlu lah nak minta maaf - 'Nasi dah menjadi Bubur' ??

tian chua
Kita rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian tidak perlu lah nak mendesak Natang Tian Chua untuk minta maaf. Kerana Natang Tian Chua ne tergulung dari serpihan Pengganas SULU yang menceroboh Lahat Datu kini bergerak  aktif dikawasan Semenanjung dan perlu diberi perhatian serious oleh pihak keselamatan dan rakyat Malaysia amnya.

Terlalu sangat nak glamour berlebih-lebih lagi untuk mengalih isu 'KALIMAH ALLAH' sebagaimana yang telah dirancang oleh Anuar, Lim Guan Eng dan Haji Hadi.

Perancangan awal pencerobohan sepatutnya berlaku pada 01/01/13, itulah sebabnya awal-awal lagi Anwar setiap hari menyanyikan lagu 'Pokok'.

Dalam tempoh terdekat kita sama-sama dapat melihat dengan mata kepala kita sendiri apa yang akan berlaku, Allah telah menunjukkan dengan jelas BALERRRRR yang menimpa pengkhianat-pengkhianat ini sepertimana yang berlaku sekarang, sejak Sembahyang Hajat puak-puak PAS dan Pakatan Rakyat mendoakan UMNO Ko dan Ko UMNO....  

Menjelang PRU 13 hukuman akan menimpa kepada puak-puak pengkhanat ini dengan kalah majoriti yang sangat, sangat, sangat besar. Insyallah


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...