Translate

07/12/2012

HOT! BEKAS KETUA POLIS NEGARA DEDAHKAN PEMBOHONGAN KES LIWAT ANWAR!!

Sebelum ini nama TS Musa Hassan, bekas Ketua Polis Negara sering dikaitkan dengan kenyataan kontroversi yang seolah-olah berbau parti pembangkang. 

Dek kerana itu, pemimpin pembangkang dan media pro-pembangkang memberikan ruang yang sangat luas kepada sebarang kenyataan beliau yang dilihat 'menghentam' kerajaan hari ini.

MiM dan beberapa rakan bloggers telah berkesempatan bertemu beliau awal bulan November yang lepas. Kami makan sarapan pagi bersama dan pelbagai soalan dikemukakan kepada beliau. Di antaranya ialah keputusan beliau menarik balik saman terhadap Anwar Ibrahim.

Dan seperti yang kami jangkakan, keputusan Musa Hassan itu telah diputarbelitkan oleh pemimpin pembangkang, kononnya keputusan Musa Hassan itu 'mengesahkan bahawa kes liwat Anwar Ibrahim hanyalah fabrikasi kerajaan'.

Padahal, kenyataan mereka itu adalah bohong belaka!

Malah, pemimpin pembangkang telah berbohong apabila mengatakan bahawa Musa Hassan yang mahukan kes saman beliau diselesaikan di luar mahkamah. Tetapi hakikatnya, Anwar sendiri yang mahu menyelesaikannya di luar mahkamah!

Lihatlah putar belit dan pembohongan kepimpinan pakatan pembangkang itu! Sanggup mereka menipu rakyat terang-terangan! 

Kita tentu bertambah musykhil dan ragu-ragu apabila kepimpinan pembangkang sanggup membohongi rakyat sama seperti isu medical report doktor yang memeriksa Saiful Bukhari di Hospital Pusrawi. 

Pemimpin pembangkang mendakwa bahwa doktor itu mengesahkan bahawa Saiful tidak diliwat padahal doktor itu menulis 'TRO sodomy' atau pun 'to rule out sodomy' . 'To rule out' dan 'confirmed diagnosis' adalah dua perkara yang jauh berbeza tetapi diputarbelit oleh mereka.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...