Translate

03/12/2012

BETINA MURAHAN BERKOKOK LAGI ???

Satu demi satu dibuat oleh anak perempuan Anwar Ibrahim yang bernama Nurul Izzah ini. Bermula dengan menjadi agen asing yang cuba mencungkil sistem pertahanan dan sistem keselamatan selain aset-aset ketenteraan Malaysia untuk diberikan kepada tuan-tuan besarnya, Nurul Izzah maju setapak lagi apabila dia mengeluarkan kenyataan MENGGALAKKAN ORANG MELAYU AGAR MURTAD daripada agama Islam.
Ingatkan setelah kenyataan terakhirnya itu membuatkan dia menjadi sasaran kecaman yang menyebabkan dia panik dan mengambil keputusan untuk menyaman Utusan Malaysia sekalipun akhbar berkenaan memetik kenyataannya dari Malaysiakini, sebuah portal yang ditaja sepenuhnya oleh Zionis, rupa-rupanya, anak perempuan Anwar Ibrahim itu kembali dengan kenyataan terbaru demi survival dan namanya dalam arus politik.
Dalam kenyataan terbarunya, Nurul Izzah yang juga merupakan Naib Presiden PKR menyatakan bahawa sekiranya Pakatan Rakyat berjaya mengambilalih Putrajaya, perkara pertama yang akan dilakukan adalah mengurangkan jumlah anggota polis di seluruh negara. PDRM akan dikecilkan dan kekuatannya akan dikurangkan.
Dengan kata lain, apabila Pakatan Rakyat menjadi Kerajaan Pusat, anggota-anggota polis akan dijadikan tidak lebih sebagai Pengawal Keselamatan yang dibayar gaji dengan menggunakan cukai rakyat.
Baca lagi berita selanjutnya dan KLIK DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...