Translate

03/11/2012

SEBARAN SEGERA ! ANWAR DAN PAP AKAN BERKERJASAMA MULAI HARI INI!

Ini berita yang baru pihak kami terima.

Anwar yang selama ini dilihat telah gagal dalam memperjuangkan isu scorpene akan berada melakukan satu perkara terdesak hari ini.

Mengikut maklumat yang kami terima, anwar ibrahim, SUARAM, SAMM dan chegu bad akan berada di singapura untuk mengadakan persidangan 'tertutup' berkenaan dengan isu fitnah mengenai skandal scorpene.

Bukan sekadar itu, kami dimaklumkan bahawa kehadiran beberapa ahli parlimen pembangkang akan ditaja sepenuhnya oleh PAP dan Anwar Ibrahim.


2 jemputan utama mereka adalah william bourdon dan joseph breham.
JOSEPH BREHAM PALING KIRI.

Difahamkan kehadiran 2 peguam ini amat diperlukan dalam merangka 'hala tuju dan jalan cerita' bagaimana fitnah skandal scorpene ini perlu diberikan nyawa semula.

WILLIAM BOURDON
Persidangan tertutup antara pembangkang,peguam dan PAP ini akan diadakan di sebuah hotel ternama di Singapura hari ini jam 1 tengahari.

Jelas penglibatan PAP dalam mengetuai serangan politik di Malaysia merupakan jalan campur tangan yang mendapat jemputan (pelawaan)  daripada pembangkang dari Malaysia.

Begitu terdesaknya Anwar dalam menjemput beberapa pihak luar dalam merangka serangan fitnah politik hanya kerana kemarukkan kuasa mahu menjadi perdana menteri !

Pembaca yang dihormati, selama ini pihak bloger GAP telah mengeluarkan puluhan artikel serangan dari akhbar rasmi singapura yang menyerang kepimpinan negara disambil menyokong segala gerakan pembangkang.

Hari ini, kerjasama mereka akhirnya MENJADI RASMI !

Sumber:gerakanantipkr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...