Translate

20/06/2012

BEKAS ARTIS MATA DUITAN SERTAI PAS ADA MUSLIHAT ????

Abby Abadi Dah Offer Nak Cari Calon Suami Seorang Ustaz...! Azhar Idrus Ada Peluang Terbaik....

“Saya suka majlis macam ni dapat ilmu agama...” ujar Abby Abadi dramatis terkenal bekas pelakon utama siri Gerak Khas yang terkenal dengan watak Inspektor Aleeza. Abby menjelaskan, beliau sudah beberapa kali berada sepentas dengan kepimpinan Pemuda PAS.

“Saya sekarang ini selalu berdamping dengan ustaz-ustaz, jadi saya mengharapkan jodoh saya dengan ustaz jugak...Allahu Akbar...! Taklah...,main-main, iklan-iklan...!"

"Sapa ustaz kat sini....? Ramai...." ujarnya seloroh yang ditujukan kepada para hadirin.

Beliau menyatakan demikian pada program talk show Malam Keinsafan Bersama Selebriti di Dataran Kerdau malam ini yang dipengerusikan oleh AJK Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Kamal Ashaari.

Turut menjadi ahli panel ialah Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Nasrudin Hassan at-Tantawi dan Ketua Dewan Muslimat PAS Pahang, Ustazah Salamiah Mohd Nor.

Abby yang hadir dijemput PAS Pahang di salah satu programnya di Kerdau, Talk Show Malam Keinsafan, selamba memberitahu “pak-pak lebai kulup” yang “meleleh air liur” bahawa dia yakin semua peserta Himpunan Hijau Ke Putrajaya tidak menerima sebarang bayaran.

Dia memberi alasan bahawa dia melihat “pak-pak lebai” di majlis talk show itu menghulurkan derma di dalam karung PAS di Kompleks PAS Pahang itu dan begitu “confident” bahawa mereka tidak menerima “habuan” dan hanya memberi “habuan” kepada parti mereka.

Panas dan baca lagi di sini: KLIK SEGERA DISINI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...