Translate

07/04/2012

Pak Samad Janggut Kini Bergelar “Susahterawan Negara Sialan"

samad janggut
KERAJAAN PATUT TARIK BALIK ANUGERAH YANG DIBERIKAN PADA PAK JANGGUT 'SUSAHTERAWAN' TAK SEDAR DIRI INI !!!

Nampaknya Pak Samad Janggut sudah nekad mahu meneruskan niat busuknya menghuru-harakan ibu negara lagi dengan menganjurkan himpunan Bershit 3.0 pada 28 April ini bertempat di Dataran Merdeka. Dan himpunan seumpama itu diakui seluruh warga ibu negara sebagai menyusahkan mereka menyebabkan ramai yang menggelarnya “Susahterawan” Negara…

Kononnya himpunan berkenaan dibuat atas dasar permintaan beberapa individu yang ditemuinya di majlis-majlis dan Facebook. Bagi siri “huru-hara 3.0” ini, Pak Samad Janggut mensasarkan penyertaan himpunan seramai setengah juta orang peserta (500,000).

Sebagaimana kita tahu, sebuah Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) telah ditubuhkan bagi membincangkan tuntutan bagi memperbaiki mutu pilihanraya di negara ini. Dalam jawatankuasa tersebut, ia turut diwakili oleh pemimpin pembangkang yang dipilih sendiri oleh mereka.

PSC yang bersidang selama 6 bulan itu telah membincangkan tentang hal-hal tuntutan Bershit 2.0 yang berlangsung pada Julai tahun lalu, termasuk kelapan-lapan tuntutan merapu penaung LGBT, Ambiga Sreevenasan.

Teruskan baca disini: http://www.mykmu.net/?p=18296

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...