Translate

20/02/2012

Cina Mabuk Kutuk Dr Hasan Ali - APA DAH JADI DENGAN PAS ????


Asdtaqfirullah.....apa dah jadi ngan orang pas ni? kalau dibiarkan perintah, orang kafir yang jadi IMAM...siap boleh main2kan takbir, tapi dia sendiri tak pernah nak sujud kepada ALLAH, boleh cakap pasal iman....tapi diri dia sendiri kafir.


Inilah yang telah disabdakan Nabi Muhammad s.a.w akan hal yang berlaku di akhir zaman. Aku nak tanya, bila orang kafir kata dia tahu kandungan Al Quran, dia tahu akan kemuliaan iman dengan menyembah Allah yang satu dan tiada sekutu, tapi masih lagi kafir, adakah itu satu keindahan? Politik menghalalkan segala yang haram demi untuk matlamat yang sebenar - PAS itu bukan ISLAM dan ISLAM itu bukan PAS.

Siapakah serigala berselimutkan kulit kambing?


Sangat sedikit dari golongan pas mampu menyedari betapa kesanggupan si kafir harbi (DAP) dalam bekerjasama dengan mereka hanyalah semata2 setelah mengetahui betapa lemah dan taksubnya para kepimpinan pas dlm menilai sebab musabab terhadap kesediaan (DAP) bersekutu dengannya.lalu dengan kedunguan para pemimpin pas menyangka mereka sanggup membimbing sikafir harbi ini .walau telah terlihat tanda2 yg sangat jelas betapa tegarnya sifat2 permusuhannya (DAP) terhadap kedudukan agama islam di tanah air kita ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...