Translate

04/09/2011

TIDAK PERLU PENTAS PARTIOT HANYA TINDAKAN YANG LEBIH BERKESAN KEATAS MAT SABU !!!!


KEMERDEKAAN - Kita tidak perlu bersusah payah melancarkan Program Pentas Patriot akan membazirkan duit rakyat. Beratus-ratus laporan polis telah pun dibuat keatas kenyataan MAT SABU KOMUNIS, tapi apa yang diambil pihak polis hanya merakamkan statement MAT SABU dan akan dituduh dibawah Seksyen 505(b) Kanun Keseksaan iaitu kesalahan yang melibatkan kenyataan-kenyataan yang mendatangkan khianat awam. itu saja.


Kalau MaT SaBu KOMUNIS hanya menghina Pasukan Polis boleh tahan juga, tapi ini melibatkan Pejuang Bangsa, Agama dan Negara. Terang-terang MAT SABU menyokong fahaman komunis...

Kalau Mat Sabu hanya dituduh berlandaskan seksyen tersebut, tidak perlulah NGO-NGO membuat laporan yang begitu banyak, sedangkan kenyataan yang dikeluarkan oleh MAT SABU itu boleh mendatangkan huru-hara terhadap negara kita. Sedang bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan melabelkan Mohamed Sabu sebagai pengganas dan pengkhianat negara apabila mendakwa Parti Komunis Malaya (PKM) ialah hero sebenar dalam peristiwa Bukit Kepong dan bukannya anggota keselamatan serta ahli keluarga mereka.

Fikir-fikirkan lah tindakan yang lebih sesuai diambil ke atas MAT SABU PENGKHIANAT NEGARA. ATAU Kerajaan masih takut untuk mengambil tindakan keatas MAT SABU kerana pilihanraya ke 13 sudah hampir ????????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...