Translate

09/09/2011

SAH MAT SABU KOMUNIS MALAYSIA !!!!!


Image Detail

"Jangan Lupa Komunis Bunuh 1,437 Anggota Polis," - KPN. Tapi MAT SABU telah membunuh berjuta-juta jiwa rakyat Malaysia ?????


KUALA LUMPUR: Seramai 1,437 anggota polis terkorban dan 1,883 lagi cedera sepanjang 43 tahun komunis mengganas di negara ini, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar.
Selain itu, katanya seramai 639 anggota tentera maut dan 1,697 lagi cedera serta 2,558 orang awam terkorban dan 1,490 yang lain cedera menjadikan jumlah keseluruhan yang terkorban ialah 4,688 orang dan yang cedera seramai 5,070 orang.


"Mereka terkorban kerana mempertahankan kedaulatan negara daripada ancaman komunis pada masa tersebut yang dianggap ancaman kepada negara," katanya kepada pemberita di Bukit Aman di sini, Khamis.
Beliau berkata demikian bagi membidas kenyataan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang mendakwa pengganas komunis yang menyerang dan membunuh anggota polis dalam tragedi Bukit Kepong sebagai hero sebenar perjuangan kemerdekaan negara.
Ditanya mengenai laporan palsu video seks oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 22 Mac lepas, Ismail berkata polis akan menjalankan siasatan selepas perbicaraan kes liwat Anwar selesai.
"Kes ini akan disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan," katanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...