Translate

29/08/2011

MAT INDERA DI SOKONG KOMUNIS DAN MAT SABU DI SOKONG DAP ???

Image Detail
Mat Indera

TENTANG HABIS-HABISAN KENYATAAN MAT SABU

Jelas dan nyata apa yang diungkapkan sendiri oleh MAT SABU dalam ceramahnya di Tasek Gelugor, Pulau Pinang pada 21 Ogos 2011 mengakui bahawa MAT INDERA adalah Pejuang Melayu sedangkan perjuangannya disokong 100% oleh Komunis.  


Selain daripada membuat kenyataan biadap dengan mendakwa bahawa Allahyarham Datuk Onn Jaafar dan Tunku Abdul Rahman Putra Al-Haj tidak layak dianggap pejuang kemerdekaan.  Kenyataan beliau itu menguatkan lagi bahawa MAT SABU cuba menyebarkan fahaman Komunis yang disokong sepenuhnya oleh DAP.


Image Detail

Ini jelas sepertimana kenyataan akhbar Harakahdaily bertarikh 28/8/2011 - Rakaman yang diperolehi daripada seorang peminat tokoh nombor dua PAS itu dan diberikan kepada Mohamad yang hadir pada majlis berbuka puasa di Surau Al Ghufron, Kuala Bekah, Penaga bersama Ketua Menteri, Lim Guan Eng.  Kenapa tidak membuat semakan semula bersama Presiden PAS DS Hadi Awang????


P/S: PIHAK BERKUASA TERUTAMA KDN PERLU MENANGANI PERKARA INI DENGAN SEGERA, TIDAK PERLU BERBINCANG DAN TIDAK PERLU UNTUK MEMBERIKAN TUNJUK SEBAB (INI BUKAN MASALAH DISIPLIN KAKITANGAN AWAM???) PERKARA SEBEGINILAH YANG AKAN MENJADIKAN MALAYSIA INI HURU-HARA DAN BANYAK LAGI LA... NAK CERITA PUN TAK HABIS-HABIS...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...