Isnin, 28 Februari 2011

Pluralisme : PAS Pertahankan Kuasa Berbanding Agama


KUALA LUMPUR 27 Feb. – Sikap berdiam diri Pas dalam isu pluralisme iaitu satu fahaman yang amat bertentangan dengan akidah Islam jelas membuktikan kepimpinan parti itu sanggup mengetepikan kepentingan agama demi kuasa.
Bekas Naib Presiden Pas, Datuk Nakhaie Ahmad berkata, ia tidak menghairankan kerana kepimpinan Pas kini lebih mementingkan kuasa daripada segala-galanya walaupun dahulu parti itu begitu kuat mempertahankan akidah.
Katanya, atas dasar itulah Pas sanggup bekerjasama serta mengiktiraf Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang merupakan pendukung fahaman itu sebagai Ketua Pembangkang.
“Terang-terang tahap akidah Anwar boleh dipersoalkan ekoran hubungannya dengan fahaman pluralisme. Persoalannya mengapa Pas sedia bekerjasama dengan Anwar?

Pemimpin HINDRAF Salah Guna Kepercayaan Dengan Heret Penyokong - Kayveas

MELAKA, 27 Feb (Bernama) -- Pemimpin kanan HINDRAF dan Hak Asasi Manusia (HRP) telah menyalahgunakan kepercayaan yang diberikan dengan menyeret penyokong mereka untuk berdemonstrasi secara haram bagi membantah novel 'Interlok' di Kuala Lumpur hari ini.

Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk M. Kayveas berkata tindakan kumpulan itu hanya semata-mata untuk menjaga kepentingan dua atau tiga pemimpin kanan dalam pertubuhan itu.

Beliau berkata tindakan demonstrasi bukan cara untuk mengubah atau meminda sesuatu isu tetapi sebaliknya ianya mesti dilakukan menerusi saluran yang betul dan mengikut peraturan undang-undang negara.

Ahad, 27 Februari 2011

2A Pengkhianat Melayu - Tun Mahathir


Tun Mahathir terus labelkan 2A sebagai'Pengkhianat Melayu'.

2A yang dimaksudkan ialah Ajis (Nik Ajis) dan Anwar Brahim yang sanggup pecah-belahkan perpaduan Ummah, semata-mata kerana kepentingan politik.

Anwar sanggup memecah belahkan orang Melayu untuk meraih sokongan semata-mata membolehkan beliau ke Putrajaya untuk menjadi Perdana Menteri.

Nik Abdul Aziz pula menjadikan isu agama untuk mengkafirkan orang lain dengan membuat andaian orang yang berjuang untuk bangsa adalah orang kafir.

Tertutup ABIM : Anwar Terpengaruh Pluralisme Agama




AIDCNews – 27/02/11 – Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui individu yang pertama menegurnya berkenaan ucapannya di London School of Economic (LSE) adalah sahabat lamanya, Zaidi Hassan dari Kota Bharu, Kelantan.
Zaidi dikatakan telah menegur ucapan Anwar bertajuk ““Religion and Pluralisme in a Divided World”(Agama dan Pluralisme Dalam Dua Dunia) yang diucapkan di LSE pada 18 Mac tahun lalu. Teks ucapan sama turut disiarkan di blog rasminya, anwaribrahimblog.com, yang kemudian ditarik balik siarannya ekoran teguran sahabat lamanya itu. Klik di sini

Anwar Tidak Selesa Soalan Ram Karpal

AIDCNews -26/02/11 – Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah kelihatan tidak begitu selesa dengan soalan-soalan salah seorang peguamnya, Ram Karpal yang bertanyakan soalan dengan nada marah tetapi tidak logik.
Reaksi ketidakpuasan hati Anwar ditunjukkan dengan bahasa badan, menggeleng-gelengkan kepala dan mendengus, setiap kali melihat reaksi dan soalan Soalan Ram Karpal yang bakal mempercepatkannya menghuni semula penjara Sungai Buloh.
“Ada ketika perbicaraan tadi kalangan yang hadir dapat melihat Anwar menggeleng-gelengkan kepala dan mendengus bila mendengar soalan daripada Karpal. Mahunya tidak, Anwar sendiri merasakan soalan Ram Karpal menyimpang jauh dan tidak akan mampu menutup peluang untuknya ke Sungai Buloh.

Nelayan Perlu Bijak Rancang Masa Depan

Golongan nelayan di negeri ini, terutama yang masih di kategorikan golongan miskin perlu mengurangkan sikap gemar bergantung kepada hasil laut sekiranya serius ingin menaiktaraf ekonomi keluarga.

Mereka perlu bijak merancang masa depan dengan mencari pekerjaan sampingan seperti berniaga kecil-kecilan dan bercucuk tanam. Pendekatan ini secara tidak langsung boleh menambah pendapatan sedia ada.


Pengerusi Jawatankuasa Pertanian dan Industri Asas Tani, YB Haji Asha’ari berkata kerajaan negeri prihatin dengan nasib golongan nelayan yang kebanyakannya masih dikategorikan miskin.

PM, Pas dan Pluralisme Agama

1. Ramai cendekiawan Islam tempatan yang menghargai kenyataan YAB Perdana Menteri, Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak minggu lalu mengenai fenomena pluralisme agama yang merbahaya kepada akidah umat Islam. Jika sebelum ini isu pluralisme agama ini tidak mendapat perhatian umum kerana ia hanya menjadi topik perbincangan di kalangan cendekiawan, ahli akademik dan tokoh agama, dengan kenyataan lantang Perdana Menteri ini ia memberi nafas baru kepada perbincangan permasalahan ummah ini. 

2. Isu pluralisme ini bukan baru, namun ia kembali "panas" sejak setahun dua lalu apabila timbul beberapa isu yang membabitkan pertikaian pendapatan antara agama Islam dan agama lain membabitkan soal pentadbiran, perundangan dan polisi. Yang menggusarkan ada pemimpin politik beragama Islam dari Pakatan Rakyat, Pas dan segelintir dari UMNO dilihat sanggup berkompromi sehingga ke tahap membawa idelogi pluralis ini. Kemuncaknya ialah ucapan seorang bekas tokoh pemimpin nombor wahid Angkatan Belia Islam Malaysia yang secara terang-terangan membawa ideologi kesamarataan agama ini dalam ucapan beliau di London tahun lalu.

Sabtu, 26 Februari 2011

Najib: Polis perlu tindak, kaum India wajar tolak Hindraf

KUALA LUMPUR, 25 Feb — Masyarakat India tidak perlu bergantung harap pada pertubuhan haram, Hindraf dalam memperjuangkan nasib mereka kerana kerajaan telah menjaga kepentingan kaum itu dengan sewajarnya.
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berkata kaum India seharusnya bersama-sama dengan Barisan Nasional (BN) yang mengambil berat terhadap masa depan dan kepentingan setiap kaum di negara ini.
“Soal kepentingan kaum India kita telah ambil tindakan, maknanya mereka tidak perlu pada Hindraf, mereka hanya perlu pada BN sahaja,” katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di sini hari ini.
Najib (gambar) berkata beliau mahu pihak berkuasa mengambil tindakan tegas mengikut undang-undang supaya pertubuhan itu tidak muncul kembali dan bergerak bebas walaupun ia telah diharamkan.

TMI, Karpal Poosingh: Peguambela & pencacai portal makan tuan? huhuhu

Al: aloo kawan..jangan kasi 'bunuh' sama saya laaa
Poosingh: deyyy wongko duduk diam2 baca playboy laaa..
wongko punya kes kasi saya separoh gila laaa

Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi hari ini tertumpu kepada keterangan mengenai rakaman kamera tertutup memaparkan tujuh kenderaan dan beberapa individu termasuk pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan keluar masuk di lif tingkat lima Kondominium Desa Damansara tempat beliau didakwa diliwat oleh Anwar. Rakaman berkenaan turut mempaparkan visual kenderaan yang dipandu oleh Mohd Klik sini

13 Mei dan Hindraf...27 Feb..

Bagai satu kebenaran nyata dan terserlah NOVEL INTERLOK pujaan saya. Kisah nyata dan jelas..bagaimana pelayaran dalam sebuah Kapal belayar mencari satu kehidupan baru yang damai dnamakn TANAH MELAYU, penuh sahdu dan sopan bila mula menjejakan kaki ke Tanah Bertuah Melayu...namun setelah berjaya dan senang, aman, tiada lapisan kasta...nialai murni telah berubah, menjadi biadab dan lupa diri, anak peribumi yang pernah melindungi Datuk Nenek Moyang mula dan telah di gigit...Melayu bagai melepaskan ANJING tersepit.

Wahai HINDRAF dan para penyokong mu..silalah sila lah memprovokasi Melayu...buatlah demontrasi jalanan...kerana kamu memang tiada kerja..itulah kerja kamu..pokok getah dan estate pun telah berkurangan...INGATKAH kamu 13 MEI..bagaimana perarakan kaum Cina DAP Gerakan...mencaci Melayu..meludah...menghina...hingga Melayu yang ketika itu amat bersabar..hilang pertimbangan. Adakah kamu ingin mengulangi lagi..kali ini...antara Hindraf India dan Melayu.Siapa sebenarnya lebih Rasis...

Jumaat, 25 Februari 2011

Mayat Isteri Zina Diserang Ribuan Lintah !!!!!!

Zaman sudah berubah..isteri sekarang semakin berani berlaku curang!”
Kadar gejala seks bebas kian meningkat dalam masyarakat hari ini. Lebih menyedihkan ianya bukan sahaja melibatkan remaja malah lebih ramai di kalangan individu dewasa yang bujang mahupun yang telah berkahwin! Seperti yang pernah penulis kisahkan tentang kecurangan isteri dan balasan yang diterima akibat perbuatan menduakan suami, kini sekali lagi penulis ingin menceritakan azab seksa seorang wanita yang berkahwin tetapi masih melakukan seks bebas.
Kisah ini diceritakan kepada penulis oleh Bomoh Pakar Rawatan Sakit Cinta, En. Idris Zakaria yang kini menetap di Kampung Tasik Berangan, Pasir Mas, Kelantan. Kini beliau bergiat cergas berikhtiar mengubati masalah rumah tangga dan masalah cinta tidak kesampaian, mendapat cerita ini dari kes-kes yang telah diadukan kepadanya. Semoga kita mendapat manfaat dan pengajaran darinya.
“Dalam saya merawat seorang pesakit, saya telah dikhabarkan satu kisah tragis mengenai seorang isteri curang. Jamilah isteri kepada Husin masih jelita walaupun telah beranak pinak. Beliau pandai bergaya, bertudung litup, berkulit putih dan memiliki bentuk badan yang menarik. Jamilah mendapat sumber kewangan dengan cara berniaga kecil-kecilan iaitu dengan menjual beras seludup dari Thailand bagi membantu suami yang ketika itu hanya seorang petani di kampung.

Inilah Akibatnya Apabila Azmin Ali Terlalu Sibuk “Menjaga” Anwar….

Nampaknya Azmin Ali telah diserang balas oleh Exco Exco DAP Selangor yang tidak senang dengan saranan anak emas Anwar itu agar beberapa orang Exco perlu digantikan dalam erti kata lain, Khalid Gagap perlu buat rombakan….

Adakah kenyataan Azmin itu sebenarnya turut ditujukan kepada Khalid untu berundur dan memberikan laluan kepadanya..??

Pecah Pintu, Itukah Demokrasi Mahasiswa???

Rempuh pintu selepas masa diberi untuk memberi penjelasan tamat, inilah ‘demokrasi’ yang diperjuangkan oleh kumpulan Pro- Mahasiswa.

Betulkah ini perbuatan mahasiswa?

Tanggal 23hb Februari 2011, pintu kaca bangunan pentadbiran Universiti Putra Malaysia (UPM) yang menempatkan pejabat Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar (HEP) Prof Dr Mohd Fauzi Ramlan, pecah dirempuh oleh sekumpulan mahasiswa pro-Mahasiswa. Tambahan lagi, beberapa pengawal keselamatan juga mengalami cedera parah disebabkan tindakan ganas Pro- Mahasiswa. Apakah kumpulan Pro- Mahasiswa mesti bertindak ganas? Apakah itu satu- satunya cara mereka menangani masalah? Di mana perginya rasa hormat dan budaya santun mahasiswa? Apakah kita menghadapi krisis keruntuhan akhlak? Terdapat banyak lagi persoalan yang perlu dijawab oleh pihak Pro- Mahasiswa ekoran daripada insiden GANAS.

Khamis, 24 Februari 2011

Tujuh Kenderaan, Mohd Saiful, CCTV Kondo Desa Damansara


KUALA LUMPUR, 24 Feb – Perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Mahkamah Tinggi Khamis tertumpu kepada keterangan mengenai rakaman kamera tertutup memaparkan tujuh kenderaan dan beberapa individu termasuk pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan keluar masuk di lif tingkat lima Kondominium Desa Damansara tempat beliau didakwa diliwat oleh Anwar.
Rakaman berkenaan turut mempaparkan visual kenderaan yang dipandu oleh Mohd Saiful dan lif yang digunakannya.
Mohd Saiful sebelum ini telah mengenal pasti di mahkamah bahawa beliau adalah individu yang memandu kenderaan berkenaan dan masa beliau menggunakan lif itu.

Anwar Takut Bukti-Bukti Baru

KUALA LUMPUR 23 Feb. – Enam hari lalu, saksi pendakwa kelima dalam perbicaraan kes liwat mengenal pasti 19 barang kes yang kemudiannya diterima masuk sebagai bukti oleh Mahkamah Tinggi di sini.
Hari ini, saksi pendakwa keenam, Nor Aidora Saedon, 38, mengenal pasti lima barang kes yang terdiri daripada dua helai bulu, satu berus gigi kecil berwarna putih, satu tuala kecil ‘Good Morning’ dan sebotol plastik air mineral plastik jenama ‘Cactus’.
Bagaimanapun, berbanding sebelum ini, barang-barang kes ini masih belum diterima masuk oleh Mahkamah Tinggi sepenuhnya dan hanya ditandakan sebagai ‘ID’ ekoran wujud bantahan daripada pihak pembelaan.

BUKTI PEMIKIRAN TUN MAHATHIR MENDAHULUI ZAMAN !!!!

Idea Putrajaya dicetuskan  oleh TUN MAHATHIR dan mula dibina pada tahun 1995  dengan disambut pelbagai tanggapan negatif oleh pelbagai pihak terutama pembangkang. Apa yang tak keluar dari mulut pembangkang...pembaziran wang rakyat...rasuah....kroni ANWAR IBRAHIM.....lepas tu pakat-pakat nak hantar ANWAR IBRAHIM supaya jadi PM kat PUTRAJAYA...Gila betul puak-puak pembangkang ni.

Yang tak gila seperti Indonesia yang melihat PUTRAJAYA sebagai bandar contoh yang terbaik di dunia...itupun setelah 16 tahun  !!!

http://madalmania.blogspot.com/2011/02/dimana-putrajaya-versi-indonesia_24.html

Dimana Putrajaya Versi Indonesia?

Mari dengar apa kata mereka..

GEMPAAARRR..!!!!! Ahli DAP Sanggup Lari Bogel Elak Ditahan..?

JOHOR BAHRU 22 Feb. - Pelanggan dan pekerja khidmat seks di dua rumah tumpangan di Jalan Wong Ah Fook di sini bertempiaran lari dengan ada antaranya dalam keadaan berbogel semata-mata untuk mengelak daripada ditahan polis dalam serbuan hari ini.

Cubaan lelaki rakyat asing berusia lingkungan 30-an yang tidak sempat memakai baju itu untuk meloloskan diri bagaimanapun gagal apabila semua jalan keluar dari bangunan tiga tingkat itu dikepung polis.

Lelaki Y Adalah Anwar Ibrahim ?

AIDCNews – 24/02/11 – Insiden peguambela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Sankara Nair membuat bantahan dan memohon penangguhan semalam ketika saksi pendakwa ke-6, Nor Aidora Saedon, Ketua Unit DNA Paterniti, Divisyen Forensik, Jabatan Kimia Malaysia, menimbulkan satu spekulasi besar.
“Namun Peguam Cara II Negara, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden mencelah dan berkata tidak apa yang perlu dibantah kerana saksi belum menyatakan apa-apa lagi “, lapor Malaysiakini. Klik di sini
Pertikaman lidah di antara peguam Anwar dan pihak pendakwa itu menyebabkan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah kemudiannya mengarahkan kedua-dua pihak itu berjumpanya di kamarnya untuk penyelesaian secara tertutup.

Profil DNA Tuala, Botol Dan Berus Gigi Sepadan DNA lelaki Y

KUALA LUMPUR, 23 Feb – Seorang ahli kimia memberitahu Mahkamah Tinggi di sini Rabu bahawa profil DNA yang ditemuinya pada satu tuala kecil, berus gigi dan botol air mineral adalah sepadan dengan dua profil DNA dari dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Nor Aidora Saidon berkata empat contoh diserahkan kepada beliau oleh pegawai penyiasat DSP Jude Pereira pada 17 Julai 2008 dan beliau membuat calitan daripada barang kes itu dan membuat rumusan secara positif kemudiannya yang mengesahkan DNA yang ditemui pada calitan itu menyerupai profil “lelaki Y” seperti yang dinyatakan dalam laporan kimia oleh Dr Seah Lay Hong, seorang lagi saksi dalam kes itu.

Rabu, 23 Februari 2011

Dr Mahathir Beri Kebebasan Hasil 'Conversations With Mahathir Mohamed', Kata Tom Plate

PUTRAJAYA, 22 Feb (Bernama) -- Penulis buku 'Conversations with Mahathir Mohamed' Tom Plate berkata bekas Perdana Menteri itu memberi kebebasan penuh kepada beliau untuk menghasilkan karya tersebut.

"Saya menulis buku ini dengan cara yang saya mahu. Ini bukan buku yang beliau (Dr Mahathir) mahu ditulis. Ini adalah satu penghargaan yang penting buat saya," katanya pada pelancaran buku di bawah siri 'Giants of Asia' bertajuk 'Dr M: Operation Malaysia', di sini hari Selasa.

Plate juga berkata tidak semua perkara yang dibangkitkan dalam buku tersebut dipersetujui Dr Mahathir.

Satu Malaysia: Jati Diri Bangsa

Tiada satu pun etnik di negara ini terpinggir daripada arus kemajuan negara malah semuanya menikmati hasil kekayaan dibumi yang amat bertuah ini. Malah, Malaysia turut menjadi ” Syurga” kepada pendatang asing mencari rezeki untuk menanggung keluarga mereka di negara asal.
Tidak dapat dinafikan dalam era dunia tanpa sempadan, masih terdapat segelintir rakyat dinegara ini yang hidup dalam arus kemiskinan. Namun , perlu diingatkan bahawa segala dasar dan perancangan yang dilaksanakan oleh kerajaan berjaya menurunkan paras kemiskinan daripada 52.2% pada 1970 kepada 3.6% pada tahun 2007. Begitu juga peratusan miskin tegar sebanyak 4.0% pada 1990 berjaya diturunkan pada 0.7% pada tahun 2007. Taraf kehidupan rakyat Malaysia kini jauh lebih sempurna berbanding dengan sebelum merdeka.

MASIH RELEVANKAH PAS? ATAU HANYA MELUKUT DITEPI GANTANG!! buat semak!!

PAS memang hebat berceramah, tapi ibarat tin kosong. Macam lambang partinya, bulat, putih, kosong. Bukan main lagi parti ini mempertahan dan memperjuangkan Islam. Kononnya perjuangan mereka berlandaskan Islam, meninggikan martabat Melayu dan bersedia melaksanakan hukum-hukum Allah jika diberi peluang memerintah. Itu hanyalah omongan kosong dan fantasi semata-mata. Tetapi, bila Karpal Pohsing keluar kenyataan, langkah mayat dulu sebelum Negara Islam dapat ditegakkan, PAS mulalah berdolak dalih, hanya kerana untuk mengambil hati rakan pakatan haram mereka.

KEBERKESANAN NEGERI SERAMBI MEKAH ?????

1. Cadangan Kerajaan Negeri Melaka untuk membuka sebuah sekolah khas untuk remaja yang mengandung luar nikah mendapat tentangan dan penghinaan dari pelbagai pihak terutamanya dari pembangkang.

2. Pelbagai tomahan dan tuduhan liar dilemparkan kepada Kerajaan Negeri Melaka. Ada yang menuduh sekolah ini diwujudkan untuk menggalakan maksiat dan hanya akan memperbanyakkan lagi kes buang bayi.

3. Nik Aziz contohnya, membidas dengan penuh perasaan jahatnya mengatakan Sekolah Harapan ini adalah tempat mengumpulkan maksiat dan penzina.

Selasa, 22 Februari 2011

Tiga sindiket jenayah tumpas

Ayob Yaakob (dua kiri) menunjukkan cara dadah jenis syabu seberat 6.2 kg yang disorok di dalam bagasi milik dua wanita warga Iran di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang pada sidang media, semalam.


PULAU PINANG 21 Feb. - Kegiatan pengedaran dadah membabitkan warga Iran sekali lagi berjaya dibanteras Polis Diraja Malaysia (PDRM) apabila tiga rakyat negara itu termasuk dua wanita ditahan bersama dadah jenis syabu bernilai RM2.65 juta di sini dan Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Dalam kejayaan pertama, Polis Pulau Pinang merampas dadah jenis syabu bernilai RM1.55 juta selepas menahan dua wanita warga Iran di Lapangan Terbang Antarabangsa Bayan Lepas, Sabtu lalu.

Kedua-dua wanita itu yang berusia 21 dan 24 tahun baru tiba di negeri ini dari Dubai, Emiriah Arab Bersatu selepas transit di Singapura pada pukul 8.10 malam.

CILI KASI TARUK! VIDEO UMMI HENTAM AZMIN BERKUNYIT - EPISODE 3



Cili kasi taruk Ummi! Ini part 3 u all! Terima kasih kepada Perak Today kerana menyiarkan video ini..

PANAS BERAPI! VIDEO CERAMAH BERAPI UMMI DI BATU GAJAH! EPISODE 2



Part 2 ni Ummi cerita pasal Azmin dan Shamsidar! Korang mesti kena tengok!

PANAS BERAPI! VIDEO CERAMAH BERAPIUMMI DI BATU GAJAH! EPISODE 1



Seperti yang telah aku janjikan, nah ini dia video bahagian pertama ucapan Ummi di Batu Gajah! Video lain bakal menyusul. Sementara ni korang tengok la video ni.

Siap kau al juburi! Dulu orang tak suka Ummi sebab kau hasut orang kata Ummi ni penipu, sekarang Ummi berpeluang untuk membela diri! Kalau dulu orang benci Ummi kini lepas dengar je ceramah berapi dari Ummi maka rakyat mula sedar mereka ditipu oleh al juburi selama ini.

Aku sendiri pun pertama kali mendengar ceramah Ummi semalam dan aku terpegun. Ummi memang menceritakan yang benar! Kalau korang berkesempatan dengar ceramah Ummi ni, jangan lepaskan peluang. Aku harap ramai lagi akan anjurkan ceramah Ummi ni.

Yang pasti semalam Batu Gajah BERGEGAR! Steady Ummi

DNA : Mimpi Ngeri Anwar Telah Bermula

Anwar Ibrahim kini kian resah dengan perkembangan kes liwatnya, maka diarahkan Malaysiakini [klik di sini] untuk melaporkan cerita yang tidak betul berkaitan kes liwatnya, dan ia disambut oleh kesemua media yang ada hubungan dengan orang yang dikatakan oleh bekas Presiden ABIM peneraju gerakan pluralism agama di Malaysia itu.
Isu yang dibangkitkan oleh Malaysiakini dan beberapa media sekutunya ialah kemunculan 10 tompok DNA berbeza berhampiran punggung termasuk kewujudan DNA Mohd Saiful Bukhari sendiri.
“Ia seolah-olah separuh DNA pasukan bolasepak dijumpai tetapi awak memilih untuk tidak melaporkannya kerana ia dikesan di seluar dalam, seluar, kawasan B5 peri-anal dan sekarang B9,” kata peguambela Anwar Ram Karpal Singh di dalam Malaysiakini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...